Indmeldelse

Man kan melde sig ind i foreningen ved at udfylde nedenstående formular. Når man har klikket på knappen "Send" modtager man efter få minutter en kvittering for indmeldelsen samt oplysninger om hvortil indbetalingen af medlemsgebyret skal foretages.

Læs, og evt. download, foreningens vedtægter og persondatapolitik her.

Medlemsfordele

Som medlem modtager du nyhedsbreve og tilbud om foredrag, særarrangementer og rundvisninger i Kastellet med fremvisning af lokaliteter, der ofte normalt ikke er tilgængelige. Der er mulighed for at købe fiskekort til Kastellets voldgrave. Se reglerne på denne side.

Medlemmer har adgang til medlemslogin på hjemmesiden, hvor der bl.a. kan downloades mange e-bøger og artikler af historisk interesse. Dette udbygges konstant med ny artikler, og der er adgang til et stort billedarkiv. Har du interesse i formidling, er det også blandt medlemmer, der hverves ny guider m.m.

Indmeldelse i foreningen Kastellets Venner & Historiske samling koster for en enkelt person kr. 100,- eller incl. familiemedlem (på samme adresse) kr. 150,-, virksomheder, institutioner, foreninger m.fl. betaler som minimum kr. 500,- pr. kalenderår.

Fiskekort

Et antal fiskekort til Kastellets indre voldgrav udstedes hvert år.

For at kunne få fiskekortet, skal man være medlem af foreningen Kastellets Venner & Historiske Samling.

Fiskekortet for enkelt medlem koster kortet 400,- kr. plus kontingent til foreningen på 100 kr., i alt 500 kr. pr. år.

For medlemmer inkl. familiemedlem (på samme adresse) koster det 450,- kr. plus et medlemskab af foreningen for par 150,- kr., i alt 600 kr. pr. år.

Kort og medlemsskab af foreningen gælder for et år ad gangen (kalenderåret).

Kortet vil kunne erhverves når/hvis der bliver ledige fiskekort. I forbindelse med indmeldelse bekendtgør man, at man ønsker et fiskekort. Ind til der bliver et kort ledigt, betaler man almindeligt medlemsskontigent af foreninger og bevarer på den måde sin plads på ventelisten. Når der bliver et ledigt fiskekort, hører du fra foreningen.

Indmeldelsesformular

Skriv dit fulde navn.